Chronische pijn en fibromyalgie

Psychologisch centrum temse

Groepspraktijk psychologen

Infosessie "Chronische pijn en fibromyalgie".

Het Psychologisch Centrum Temse biedt deze training aan in beperkte groep.

Chronische pijn kan een grote invloed hebben op verschillende domeinen van het dagelijks leven: werk, je algemeen welzijn, kortom, je levenskwaliteit. De bedoeling is om informatie te krijgen over: wat is pijn nu eigenlijk, en waarom ervaren we het? Wat is het verschil tussen acute en chronische pijn? We bespreken ook diverse modellen en behandelingen.

Chronische pijn is onzichtbaar aanwezig. Hierdoor is het voor de omgeving soms moeilijk vatbaar welke impact pijn heeft op iemands leven.

Wetenschappelijk onderzoek en de klinische praktijk wijzen uit dat chronische pijn een specifieke aanpak vraagt. Maar wat houdt dit in en wat is de rol van een psycholoog hierbij? Tijdens deze infosessie geeft de psycholoog een antwoord op al deze vragen.

Deze training is gebaseerd op wetenschappelijke bevindingen !

Praktische informatie:

Doelgroep: jongvolwassenen / volwassenen / ouderen / familieleden van mensen met chronische pijn.

1 sessie van 19u- 21u.

De sessie gaat door op woensdag 19 februari 2020

Kostprijs:  € 40,00

Trainer:

Mevr. Robberecht Véronique, psychologe en cognitief-gedragstherapeute io.

Inschrijven of extra informatie?

Inschrijven of extra informatie kan u verkrijgen telefonisch (0496/10 12 18) of via email naar veronique@psychologischcentrumtemse.be

Nadien krijgt u een email met alle bijkomende praktische informatie. Uw inschrijving is pas definitief na ontvangst van het inschrijvingsgeld.

Let op: inschrijvingen zijn beperkt, dus snel zijn is de boodschap.